Project Description :
|
The aim of this project is to increase the level of awareness about bullying, a phenomenon rapidly rising in primary schools. Students learn how to recognize bullying and deal with it effectively, either being the victim or the bystander. They share opinions and experiences about bullying, read stories, express their feelings by drawings, make a short video to raise awareness about bullying, create a free-of-bullying corner in their class, watch short cartoon films against bullying and make a poster and leaflets for the other students, teachers and parents. They find their strength in their differences from the others, celebrate it, and be proud about it. Finally, they will compare their experiences and feelings with children from other schools and see that we all need to stand together against bullying.
Στόχος του προγράμματος είναι να ενταθεί η επαγρύπνηση των μαθητών σχετικά με την ενδοσχολική βία,ένα φαινόμενο που παρουσιάζει ραγδαία αύξηση στα δημοτικά σχολεία.Οι μαθητές μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τον εκφοβισμό και να τον αντιμετωπίζουν αποτελεσματικά, είτε όντας θύματα,είτε όντας θεατές.Μοιράζονται εμπειρίες και γνώμες σχετικά με τον εκφοβισμό,διαβάζουν σχετικές ιστορίες,εκφράζουν τα συναισθήματά τους με ζωγραφιές,φτιάχνουν μια μικρής διάρκειας ταινία,δημιουργούν μια γωνιά ενάντια στον εκφοβισμό στην τάξη τους,βλέπουν ταινίες σχετικά με το θέμα και φτιάχνουν φυλλάδια και αφίσες με συμβουλές,τα οποία θα μοιράσουν στους συμμαθητές,τους γονείς και τους δασκάλους τους.Μαθαίνουν να είναι ανεκτικοί στη διαφορετικότητα,και τέλος συγκρίνουν τις εμπειρίες και τα συναισθήματά τους με μαθητές άλλων σχολείων της Ευρώπης.
|
Aims:
|
- To learn how to recognise bullying and separate it from occasional outbursts of violence.
- To discover who is usually the victim and why.
- To promote non-violent ways of dealing with bullies.
- To exchange information and experiences of bullying in our schools.
- To express our feelings if we have been bullied, and sympathize with victims of bullying.
- To make use of technology: Power Point, graphing, digital photos, internet, Skype, etc.
- To develop team working skills.
- To encourage collaboration skills within class groups and between schools.
- To enhance language skills in English.
- Να μάθουν να αναγνωρίζουν τα περιστατικά ενδοσχολικής βίας και να τα ξεχωρίζουν από περιστασιακά ξεσπάσματα θυμού.
- Να ανακαλύψουν ποιοι πέφτουν συνήθως θύματα εκφοβισμού και γιατί.
- Να μάθουν να αντιμετωπίζουν τους θύτες με μη βίαιο αλλά αποτελεσματικό τρόπο.
- Να εκφράσουν τα συναισθήματά τους αν έχουν πέσει θύματα εκφοβισμού.
- Να κάνουν χρήση των νέων τεχνολογιών:PowerPoint,γραφικών παραστάσεων στο Excel,χρήση ψηφιακών φωτογραφιών,διαδίκτυο,Skype,κτλ.
- Να αναπτύξουν δεξιότητες ομαδικής εργασίας.
- Να εντρυφήσουν σε δεξιότητες συνεργασίας ανάμεσα σε διαφορετικά σχολεία.
- Να βελτιώσουν τις γλωσσικές τους ικανότητες στα Αγγλικά.
|
Work progress:
|
Exchange ideas and information about forests: 1) Our forests & the kinds of trees that form them 2) Animals that live in... read moreExchange ideas,feelings and incidents concerning bullying:
1) Reading of the book ?Bye-Bye Bully? by J.S.Jackson
2) Class discussion and drawing
3) Creation of anti-bullying zone inclass
4) Creation of poster and leaflet
5)Watching cartoons against bullying and creating a short film of our own.
Ανταλλαγή ιδεών,συναισθημάτων και εμπειριών σχετικά με τον εκφοβισμό.
1)Ανάγνωση του βιβλίου «Bye Bye Bully» από τον J.S. Jackson στην τάξη.
2)Συζήτηση στην τάξη και ζωγραφική.
3)Συζήτηση και ανταλλαγή έργων με τους μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων του εξωτερικού μέσω Skype.
4)Δημιουργία μιας ζώνης ενάντια στον εκφοβισμό μέσα στην τάξη.
5)Δημιουργία αφίσας και φυλλαδίου.
6)Παρακολούθηση ταινιών σχετικά με τον εκφοβισμό και δημιουργία μιας δικής μας ταινίας μικρού μήκους.
7)Σύγκριση των έργων μας με τα συνεργαζόμενα σχολεία του εξωτερικού.
|