"A cat is a tiger fed by hand"

Title: A CAT IS A TIGER THAT IS FED BY HAND
Duration: 9 months
Age of students participating: 10 years old
Language: English
Subjects:
? Primary School Subjects
? Cross Curricular
? Art
? Music

Project Description :
The aim of this project is to raise the students' awareness about cats, domestic and wild. A famous British proverb says:"A cat is a tiger that is fed by hand." So do we have mini tigers living in our homes?And how much do we really know about these little creatures that were considered Gods in Egypt?Students learn about different cat breeds,their character,the role cats play in peoples' lives and civilization,and their role in the ecosystem.They will also learn what responsibilities owning a cat has,and how they should behave towards animals with respect.They will meet a vet, and a volunteer from a rescue group for stray animals,read stories and poems about cats,watch cat themed films,like Aristocats.They will also find information about famous paintings with cats,make their own cat painting and cat mask,and analyse parts form the musical "Cats".We will also focus on big cats,endangered species,like tigers,watch fascinating videos about their lives and find out if they are really big purring cats.


Σκοπός του προγράμματος είναι η εξοικείωση των μαθητών με τα αιλουροειδή,οικόσιτα και άγρια.Μια βρετανική παροιμία αναφέρει ότι «μια γάτα είναι μια τίγρη που ταϊζουμε με το χέρι μας». Ανακαλύπτουμε πόσα πραγματικά γνωρίζουμε σχετικά με τα πλάσματα που θεωρούνταν θεοί στην αρχαία Αίγυπτο:μαθαίνουμε για τις διαφορετικές φυλές γατών,το ρόλο που παίζουν οι γάτες και τα μεγάλα αιλουροειδή στο οικοσύστημα και το ρόλο που έχουν παίξει στον πολιτισμό και την ιστορία των λαών. Ενημερωνόμαστε για τις ευθύνες που έχει ένας ιδιοκτήτης γάτας,πώς να φερόμαστε στα ζώα με σεβασμό,γνωρίζουμε από κοντά έναν κτηνίατρο κι έναν εθελοντή φιλοζωϊκής ομάδας.Διαβάζουμε ιστορίες σχετικές με γάτες,βλέπουμε ταινίες,βρίσκουμε πληροφορίες σχετικά με διάσημους πίνακες ζωγραφικής με γάτες,φτιάχνουμε τη δική μας γατήσια μάσκα.Παρακολουθούμε αποσπάσματα από το διάσημο μιούζικαλ "Cats".Μαθαίνουμε για τα μεγάλα αιλουροειδή,κάποια από τα οποία είναι υπό εξαφάνιση,βλέπουμε ντοκυμαντέρ σχετικά με τον τρόπο διαβίωσής τους,και ανακαλύπτουμε τρόπους με τους οποίους μπορούμε να βοηθήσουμε να μην εξαφανιστούν.

Aims: ? To learn about cats as pets.
? To discover more about cat breeds.
? To promote a healthy and respectful attitude towards animals in general.
? To exchange information about stray and endangered animals.
? To express our experiences concerning living with cats as pets.
? To learn how to treat a wounded animal, and share ideas about making stray animals an exception.
? To ponder on clich?s about cats, see how they are promoted by films, plays, etc and discover if they are true.
? To make use of technology: Power Point, graphing, digital photos, internet, Skype, etc.
? To develop team working skills.
? To encourage collaboration skills within class groups and between schools.
? To enhance language skills in English.


? Μαθαίνουμε για τις γάτες ως κατοικίδια.
? Μαθαίνουμε να αντιμετωπίζουμε τα ζώα με σεβασμό και να τα φροντίζουμε.
? Ενημερωνόμαστε σχετικά με τα αδέσποτα ζώα και προτείνουμε λύσεις.
? Χρησιμοποιούμε νέες τεχνολογίες όπως PowerPoint,διαδίκτυο,ψηφιακές φωτογραφίες και βίντεο,γραφήματα,Skype,κτλ.
? Μαθαίνουμε να συνεργαζόμαστε με μαθητές σχολείων της Ευρώπης χρησιμοποιώντας τα Αγγλικά ως μέσο επικοινωνίας.


Work progress: Exchange ideas,feelings and information concerning cats:
1) Making a poster about cat breeds.
2) Research and discussion about the role of domestic and wild cats in the ecosystem.
3) Visit by a vet who will talk about responsibilities of owing a pet cat and how to keep it healthy.
4)Visit by a volunteer in a local stray organisation,to talk about stray animals and how we can manage their population effectively.
5) Creation of poster and leaflet about stray animals and especially cats.
6)Films,cartoons,plays and art with a central theme of cats:what cliches do they promote?Are they true?
5)Wild cats:similarities and differences with domestic cats.What do we know about endangered cats and how can we help them?
1)Φτιάχνουμε μια αφίσα με τις διαφορετικές φυλές και τα χαρακτηριστικά τους.
2)Ερευνούμε και καταγράφουμε το ρόλο της οικόσιτης γάτας και των άγριων αιλουροειδών στο οικοσύστημα.
3)Σύνδεση μέσω Skype με τα σχολεία του εξωτερικού που συνεργαζόμαστε και σύγκριση των πληροφοριών που συλλέξαμε.
3)Επισκεπτόμαστε έναν κτηνίατρο και μαθαίνουμε πώς να έχουμε ένα υγιές κατοικίδιο σε ένα υγιεινό και για εμάς και αυτό περιβάλλον.
4)Επισκεπτόμαστε ένα καταφύγιο αδέσποτων ζώων και ενημερωνόμαστε σχετικά με το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε να γίνει το πρόβλημα διαχειρίσιμο.
5)Δημιουργία φυλλαδίου και αφίσας σχετικά με τα αδέσποτα ζώα.
6)Εξετάζουμε τις προκαταλήψεις που υπάρχουν και προωθούνται μέσα από ταινίες και έργα τέχνης σχετικά με τις γάτες.
7)Άγρια αιλουροειδή υπό απειλή:πόσα γνωρίζουμε και τι μπορούμε να κάνουμε;

Expected results: We expect that pupils will become more aware of the responsibilities of owing a pet,will develop a more positive and active attitude towards stray animals,and will consider the environmental impact of the extinction of species.

Assessment: ? Via class results,discussions and outcomes (leaflets,film,poster,etc.)
? On time work accomplished
Tools to be used: ? Twinspace
? Internet and encyclopedias
? Talks by vets,rescue volunteers
? Other resources (Powerpoint, videos, photos,songs and drawings)
? Web Publishing
? E-mail
? Skype

Το πρόγραμμα εκπονήθηκε κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2013-2014,σε συνεργασία με σχολεία της Τουρκίας και της Πολωνίας.Μερικά δείγματα του project μας:

Επίσκεψη από μέλη της Φιλοζωικής της περιοχής μας:

Επίσκεψη Φιλοζωϊκής 2Επίσκεψη Φιλοζωϊκής 3

Φυλλάδια για απειλούμενα είδη αιλουροειδών φτιαγμένα από τους μαθητές μας:

Endangered Felines leaflet 2Endangered Felines leaflet 3Endangered Felines leaflet 12

 

Endangered Felines leaflet 1

 

 Δημιουργία αφίσας με τις πιο γνωστές φυλές γατών,με πληροφορίες και φωτογραφίες που συνέλεξαν οι μαθητές:cat breed upload